Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kattoin just disneyn tarzan elokuvan. siis sen piirretyn.

Vierailija
30.07.2014 |

Huomasin et se pahis hirttäyty vahingos. En mä sitä vaan oo aiemmin tajunnu :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien Tarzan-leffojen katsojien kannattaisi ehdottomasti myös lukea kirjojen alkuperäisversiot. Kävisi selväksi, mitä filmiteollisuus on tarinalle tehnyt. Alkuperäiset ovat muuten sellaisia, että saattaisivat jäädä vuonna 2014 julkaisematta rasistisen sisällön takia. Kirjailijan asenne mustiin, arabeihin ja osin myös venäläisiin oli aika rankka.

Vierailija
2/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:51"]

Kaikkien Tarzan-leffojen katsojien kannattaisi ehdottomasti myös lukea kirjojen alkuperäisversiot. Kävisi selväksi, mitä filmiteollisuus on tarinalle tehnyt. Alkuperäiset ovat muuten sellaisia, että saattaisivat jäädä vuonna 2014 julkaisematta rasistisen sisällön takia. Kirjailijan asenne mustiin, arabeihin ja osin myös venäläisiin oli aika rankka.

[/quote]

Luin pienenä jonkun Tarzan kirjan,tarina oli aika sama kuin Disney-leffassa.Rasistisia asenteita en muista,mutta kummastutti ja huvitti kun apinoiden kasvattama Tarazan oppi omin päin lukemaan ja kirjoittamaan,ajamaan parran,käyttämään vaatteita yms. Sitten joku tyyppi opetti sen vielä puhumaan ranskaa.Aikamoinen käsitys kirjailijalla ihmisen synnynäisestä älykkyydestä,tosielämän villilapsethan käyttäytyvät kuin eläimet.(Siis mitä olen psykologian tunneilla lukenut oikeasti susien tai muiden kanssa kasvaneista orpolapsista.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:43"]

Huomasin et se pahis hirttäyty vahingos. En mä sitä vaan oo aiemmin tajunnu :D

[/quote]

Se oli just hyvä loppu,kun se pahis yllyttää Tarzania tappamaan hänet"Ole mies!" ja Tarzan siihen että "En mies niin kuin sinä!" ja sit pahis tappaa vahingossa itse itsensä.Eli hyvä voitti pahan,ilman että Tarzanista oltaisiin tehty murhaaja :)

Vierailija
4/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:43"]

Huomasin et se pahis hirttäyty vahingos. En mä sitä vaan oo aiemmin tajunnu :D

[/quote]

Se oli just hyvä loppu,kun se pahis yllyttää Tarzania tappamaan hänet"Ole mies!" ja Tarzan siihen että "En mies niin kuin sinä!" ja sit pahis tappaa vahingossa itse itsensä.Eli hyvä voitti pahan,ilman että Tarzanista oltaisiin tehty murhaaja :)

[/quote]

Pienenä katoin sen viimeks ja sillon se vaan hävis mun mielestä :D nyt tosiaa vasta ymmärsin et se hirttäyty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme