Lue keskustelun säännöt.
Banaanikärpäset kannellisessa roskiksessa
22.09.2014 |
Ne ovat olleet siellä jo ehkä viikon enkä ole avannut roskiksen kantta. Voisivatko olla jo kuolleet?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
^^