Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan älytön syöppö nykyään :(

Vierailija
20.09.2014 |

Tänäänkin piti muka syödä vähemmän, mutta äsken listasin ja totesin että on mennyt ihan älyttömästi kaikkea:


-450g wok-vihanneksia+ rkl tai kaksi oliiviöljyä
-150-200g jauhelihaa
-2 viipaletta täysjyväruisleipää ja monta ruokalusikallista lohipasteijaa päälle
-desi katkarapuja
-varmaan 50g valkohomejuustoa
-100-120g suklaata
-joku 75g ruissipsejä
-muki kaakaota
-lasi kokista
-jäätelötuutti
-vettä


ja vielä tekis mieli syödä päärynä tai kaksi ja lohipasteijaa paljaaltaan….Ja oon nainen!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme