Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, mies sanoi, että hänkin haluaa jotain,,

Vierailija
12.07.2014 |

Ihmettelin, mitä oikein tarkoittaa,, niin sanoi haluavansa sitten vaikka urheiluauton. Tasapeli, huh.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuttavaparilla oli sama juttu. Mies osti uuden auton vauvan syntymän jälkeen, kun saihan rouvakin kauan haluamansa muksun.

Vierailija
2/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies haluaisi enemmän vauvan meille. Mitäköhän mun pitäis alkaa omasta puolesta haluamaan? :D Minä sentään teen isomman työn kantaessani ja synnyttäessäni meille lapsen, niin kyllä minäkin sitten jotain itselleni haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:27"]Ilmeisesti aloittaja on halunnut niin lasta, että ei ole paljoakaan kysellyt miehen mielipidettä asiaan. Nyt tulee yllärinä miehen asenne....

[/quote]

Kyllä siihen lapsen tekemiseen tarvitaan sekä mies että nainen.

Vierailija
4/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvitse edes seksiä. Lapsen pitäisi olla olla yhteinen asia, eikä naisen oma projekti. Pikkuisen on kommunikoinnissa ongelmia, jos on lapsi ensin tehty ja sitten on alettu vasta puhumaan asiasta.

Vierailija
5/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
6/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis totta niin varmaan kaduttais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit sanoa sille miehelle, että ne urheiluautorahat meni jo, siihen lapseen....

Vierailija
8/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Olin aivan ihmeissäni. Mitä Ton päässä oikein liikkuu? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo napsahtais paksuksi vaikka ollaan sovittu ettei kakaroita tule, niin kyllä itsekin haluaisin jotain kompensaatiota. En kyllä ehkä urheiluautoa, mutta vaikka kahden viikon Vegasin matka kavereiden kanssa.

Vierailija
10/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:23"]

Ei ole provo. Olin aivan ihmeissäni. Mitä Ton päässä oikein liikkuu? Ap

[/quote]Ja sä huomasit vasta nyt :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aloittaja on halunnut niin lasta, että ei ole paljoakaan kysellyt miehen mielipidettä asiaan. Nyt tulee yllärinä miehen asenne....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi