Lue keskustelun säännöt.
Tekikö odottajat " syntiä" joulupöydässä...?
26.12.2006 |
Täällä päässä upposi maksapasteijaa ja vähän punkkuakin glögissä. Vähänkö villiä ;-)
Kommentit (2)
Että mua tympäisee nämä odottajien " vähänkö olen paha, söin/join sitä sun tätä vaikka olen raskaana" -jutut. Ehkä sinusta, ap, on coolia olla piittaamatta suosituksista, ja mikäs siinä, kukin meistä saa kicksinsä omalla tavallaan ja oma on syntymätön lapsesi, mutta on lapsellistakin lapsellisempaa yrittää glorifioida sitä punkunjuontiaan millään tavalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pikkujouluissa söin palan graavilohta ennen kuin muistin, että se oli kiellettyjen listalla.