Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaanko vessanhuuhteluvedetkin vedenkulutukseen omakotitalossa?

Vierailija
18.12.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi suositellaankin näitä ison ja pienen hädän wc-pönttöjä. Itsekin voi kulutukseen vaikuttaa laittamalla pöntön vesisäiliöön litran lasipullon tai vaikka kossupullon (suosittelen tyhjentämään ensin ja laittamaan tilalle vettä ;) . Näin säästyy joka vedolla pullon verran vettä, joka on jo paljon.

Vierailija
2/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimatta siitä, että kaikki valutettu vesi ei edes mene viemäriin. Puutarhan kastelu, auton pesu jne. Hulevesimaksu on taas sadevettä, joka menee kunnan viemäriin ja siitäkin pitää maksaa, vaikka ei ole edes sadetta toivonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja likavesi se vasta kallista on...

Vierailija
4/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei laskettaisi

Vierailija
5/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä taitaapi vaan mennä.

Vierailija
6/6 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaadat aina ämpärillisen hädän jälkeen??????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan