Lue keskustelun säännöt.
Pakko kirjoittaa jonnekin ja pikkaisen iloita, kun ei vielä tutuille uskalla =)
02.01.2007 |
mutta 3,5 vuoden lapsettomuuden jälkeen yllätysplussa!! =)
Vieläkään ei usko todeksi =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sehän ihanaa!!! onnea kovasti!!!
*pehmeäpupu*