Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako lahjaa lapsesi saa joouluna?

Vierailija
17.12.2006 |

Meillä noin 10. Tuntuu että se on ihan kauheesti. Itse ostetaan muutamia ja loput tulee isovanhemmilta, kummeilta, sukulaisilta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1v9kk

Vierailija
2/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole mummoja tai sukulaisia jotka niitä lahjoja antaiso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei mitään krääsää eikä tyyliin kalsareita.

Vierailija
4/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite ollaan ostettu 5 ja loput tulee kummeilta ja isovanhemmilta.

Vierailija
5/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua. toivottavasti ei ihan hirveesti. Ensiviikolla sen sit näkee

Vierailija
6/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla koskaan laskettu mutta luulen, että tänä vuonna laskevat kun naapurin muksut on luetelleet aiempina vuosina saamansa määrät. Tytöt oli huuli pyöreänä ja selkeesti sanattomia kun nämä niitä 25-50 kpl:n lahjasaldojaan muisteli.



kaikki sukulaisen ovat aika nuukia ja itsellä heikohko rahatilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on reilun vuoden vanha.

Vierailija
8/11 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tutut ja sukulaiset hankkivat lisää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä yhden (kirpparilta ostetun ison jutun :), isovanhemmilta yhden molemmista paikoista, samoin kummeilta. Lisäksi voi tulla tietysti vaatetta.



Lapsi on vajaat kolme vuotta ja minusta menee vaan sekaisin, jos saa liikaa yhdellä kertaa. Tiedän, että tulevat lahjat ovat mieluisia.

Vierailija
10/11 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, enkä viitsi alkaa laskeakaan. Jokainen saa sen mitä ovat toivoneet ja jonkin verran ylimääräistä sekä tarpeellista ( esim. esikoinen farkkuja, hameita, paitoja jne.) että vähän turhanpäiväistäkin (samainen esikoinen vaikkapa nuorison hittituoksun ja suihkugeelin tai vaikkapa koruja).

Paketteja tulee sen verran, että lapset pystyvät vielä keskittymään niiden avaamiseen, eikä kyllästyminen iske ennen kuin on aika avata se tärkeä paketti, jonka on antanut mummu, kummi, serkku tai täti, joka odottaa näkevänsä lapsen silmissä ilon juuri hänen lahjastaan.

Sekin kun on nähty, että lapsi avasi innoissaan kolme ensimmäistä lahjaa ja kun sai sen mitä toivoi, jäivät muut isän ja äidin avattaviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin mummoja ja kummivanhempia.