Onko karppaustietäjiä paikalla?
Yritän toteuttaa jonkinlaista hyväkarppiruokavaliota ihan terveyssyistä, en siis halua laihtua (BMI 20.1). Voisiko joku kommentoida tämän päivän sapuskoitani? Olenko mennyt ihan metsään?
aamulla: Rahkaa kerman kanssa ja vadelmia (ei tehnyt mieli lihaa, yleensä sitä tai kananmunia ja kasviksia aamulla)
lounas: Voissa, chilissä ja sitruunassa paistettua kanaa ja tomaatti- kesäkurpitsa-feta paistosta, vähän basmatiriisiä
Päivällinen: Pussua, jäävuorisalaattia, kurkkua ja avocadoa. Jälkkäriksi muutama siivu juustoa.
iltapala: rahkalettusia, kermaa ja vadelmia
Yleensä en syö noin paljon rahkaa ja kermaa, mutta tänään teki kauheasti mieli.
Kommentit (3)
Iltapalaa syön sit vasta illemalla...
ap
Olisko tänään ketään tietäväistä paikalla?