Onko kellään anoppia tai omaa äitiä joka ei tee kaikkee
itse vaan ostaa esimerkiksi laatikot ja leivonnaiset? Meillä anoppi ja minun äiti tekee kaiken itse ja montaa sorttia. Olen jo miettinyt et minusta ei taida olla samaan kun aika heistä jättää, pelkään jo vähän mitä miniät musta ajattelee.
Kommentit (6)
Meillä anoppi ostaa kaiken kaupasta, mun äiti taas tekee kaiken itse. Ja ihan hyvät joulut on ollut kumpainenkin. Anopilla vähemmän stressiä kuin omalla äidillä.
Itse teen laatikot sun muut itse, mutta jos alkaa ahdistaa jonain päivänä, ostan kaupasta. Mitäpä tuota murhehtimaan.
on hänellä silti palava, aina ja joka asiasta.
Kun nykyään ei palveluskuntaa ole, äiti ostaa ruoat kaupasta. Niin kuin minäkin.
kun joudun käymään kaupoissa joulunaikoihin.
Anoppia ei olekaan, mutta äitini ostaa suuren osan jouluruuista valmiina. Tosin ei mitään saarioisten sontaa, vaan kauppahallista, konditorioista jne.
" Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmälle" pätee yhä nykypäivänäkin...