Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, Risto ei huolinut Hannaa. Menen serkkuni luo aivan
25.12.2006 |
Riston naapuriin viikoksi ja pistän kaikkeni peliin. Serkun ukko kutsuu Riston saunomaan, ihanaa, olen toiverikas.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei taija Risto äiteen lisäks mittee toesta naesta tarvia...