Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Katsooko kukaan sitä uutta sketsisarjaa Läpiveto?
07.01.2007 |
Tosi hyvä minusta ja just hyvät tyypit siinä näyttelemässä. Kun on suora lähetys, niin pokkakin niillä välillä menee, kun ehtivät varmaan niin vähän harjoitella..
Kommentit (2)
Sitten tulikin se ope arvostelemaan ja kysyi tietty tyypiltä, että miksi on rikki.. ;D ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kivasti paitsi perinteisiä sketsejä, niin konseptilla leikittelyä - esim. toi kun kaksi hahmoa vetää pitkän dialogin ja näyttelijät vaihtuvat aina kun kamera kuvaa pelkästään toista tyyppiä. Olis kiva nähdä teatteriyleisön näkökulmasta millainen härdelli kameran takana on, vaikka televisioyleisölle kaikki näyttää sujuvalta.