Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko kukaan sitä uutta sketsisarjaa Läpiveto?

Vierailija
07.01.2007 |

Tosi hyvä minusta ja just hyvät tyypit siinä näyttelemässä. Kun on suora lähetys, niin pokkakin niillä välillä menee, kun ehtivät varmaan niin vähän harjoitella..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivasti paitsi perinteisiä sketsejä, niin konseptilla leikittelyä - esim. toi kun kaksi hahmoa vetää pitkän dialogin ja näyttelijät vaihtuvat aina kun kamera kuvaa pelkästään toista tyyppiä. Olis kiva nähdä teatteriyleisön näkökulmasta millainen härdelli kameran takana on, vaikka televisioyleisölle kaikki näyttää sujuvalta.

Vierailija
2/2 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulikin se ope arvostelemaan ja kysyi tietty tyypiltä, että miksi on rikki.. ;D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla