Lue keskustelun säännöt.
Miksi demarit on ihan kakaroita?
02.03.2012 |
http://www.hs.fi/politiikka/Paavo+Lipponen+j%C3%A4tti+virkaanastujaiset…
Toinen mököttää kuin pikkukakara ja toinen narsistisesti pukeutuu hienoon tilaisuuteen kuin puliukko, että varmasti saa huomiota. Sama kun joskus jari Tervo meni linnanjuhlissa kättelemään Koivistoa vaikka oli toimittajana paikalla. Mistä vittu noita demarikusipäitä sikiää?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla