Lue keskustelun säännöt.
Voiko joulukuusen viedä tavalliseen roskikseen?
31.12.2006 |
Tai siis jättää siihen roskisten viereen? Ekaa kertaa on oma joulukuusi, enkä ole ajatellut yhtään miten se hävitetään...
Kommentit (3)
käsittääkseni ne viedään eri roska-autoissa kuin tavalliset roskat. Meillä ne jätetään aina roskahuoneen ulkopuolelle josta joku ne vie..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Enkä nyt pidä kauhean suurena syntinä kuusen pienimisestä hakkeeksi jollekin joutomaalle/ metsään.
Meillä on tossa jätekatoksessa jätelaitos jättänyt ohjeet miten joulu roskien kanssa toimitaan.