Onneksi en itse. Vietin ehkä vähäeleisimmän vapun ikinä. Mies oli yövuoron työssä ja minä istuin yksin tv:n ääressä koko illan katsellen Teeman euroviisuohjelmia. Kävin yksin saunassa ja hemmottelin itseni perusteellisesti ihon kuorinnalla, jalkahoidolla ja tuoksuvilla voiteilla. Villiä menoa!
Onneksi en itse. Vietin ehkä vähäeleisimmän vapun ikinä. Mies oli yövuoron työssä ja minä istuin yksin tv:n ääressä koko illan katsellen Teeman euroviisuohjelmia. Kävin yksin saunassa ja hemmottelin itseni perusteellisesti ihon kuorinnalla, jalkahoidolla ja tuoksuvilla voiteilla. Villiä menoa!