Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos lapsi kehittyy ikätovereitaan hitaammin
30.09.2010 |
esimerkiksi oppii puhumaan vasta noin 3-vuotiaana, lukemaan 6-vuotiaana, laskemaan vasta koulussa, eikä osaa kunnolla edes piirtää, niin onko tällaisella lapsella kunnon tulevaisuutta koulumenestyksen kannalta? Vai onko tuomittu olemaan aina luokan huonoin oppilas?
Kommentit (3)
Meillä 4 lasta. Vanhin on jo kirjoittanut ja tokaks vanhin ysillä.
Ovat AINA olleet luokkansa parhaimpia, vaikka oppivat lukemaan vasta koulussa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tohon puhumiseen en ota kantaa, mutta eikö lukemisen ja laskemisen oppiminen vasta koulussa oo ihan normaalia?