Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako yksityisestä lääkäristä maksaa? vai saako sieltä pelkkää Buranaa nykyään

Vierailija
23.03.2026 |

Uskaltaako yksityisestä lääkäristä maksaa? vai saako sieltä pelkkää Buranaa nykyään

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, mutta ongelma tulee siinä vaiheessa kun se yksityinen kirjoittaa lähetteen julkiselle. Julkisella ei uskota että se potilas ihan oikeasti tarvitsee hoitoa. Hoitoon ei pääse. 

Vierailija
2/6 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaa, mutta ongelma tulee siinä vaiheessa kun se yksityinen kirjoittaa lähetteen julkiselle. Julkisella ei uskota että se potilas ihan oikeasti tarvitsee hoitoa. Hoitoon ei pääse. 

niin mutta olen kuullut, että kolmiolääkkeitä ei saisi sieltä enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei aina

Toki yksityiselle kannattaa mennä suoraan erikoislääkärille, paremmat mahdollisuudet  julkisen jatkopalveluun 

Itse  paljon käyttänyt myös yksityissairaalalapalveluja mm. tekonivelleikkaukset. Toki hintavaa, mutta parempi palvelu ja turvallisempaakin

Vierailija
4/6 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua että vaivaasi hoidetaan, älä mene lääkärille lainkaan. Kadulta saat kolmiolääkkeitä.

Vierailija
5/6 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lääkkeestä

Joissain " harmittomissa "  lääkkeissä voi olla kolmio, esim. antihistamiini

Vierailija
6/6 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkarista saat sen Buranareseptin, tai kehoituksen käyttää. 

Kyllä yksityisellä vakavammin suhtaudutaan asiakkaan ongelmiin, se on varmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän