Lue keskustelun säännöt.
G: Mitä lupasit uutenavuotena? Onko lupaukset jo rikottu?
05.01.2007 |
Mä tein kolme lupausta:
1. Lopetan tupakoinnin kokonaan (kesti 5 minuuttia, tosin sen jälkeen en ole taas polttanutkaan. )
2. Yritän olla rähjäämättä miehelle (kesti alle vuorokauden, eli uudenvuodenpäivänä oli mojovat riidat, mutta nyt taas on oltu sopuisasti
3. Lopetan herkkumässäilyn (en ole vielä rikkonut sitä)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla