Lue keskustelun säännöt.
Eskari alkoi tiistaina
12.08.2010 |
ja nyt sitten vatsatauti pojalla :( Heti alkaa taudit kiertää.
Toivottavasti ei kovin tarttuvaa sorttia. Mikään ei ole niin kamalaa kuin oksentaminen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla