Lue keskustelun säännöt.
Mikä ero on windows 7 starter ja esim windows XP:llä??
Kommentit (4)
Kevyempi?? Mikä windowsin käyttöjärjestelmä se oli joka tässä ihan vastikään oli tapetilla,että se on ihan susi? Eiks se ollut just 7??
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kevyempi?? Mikä windowsin käyttöjärjestelmä se oli joka tässä ihan vastikään oli tapetilla,että se on ihan susi? Eiks se ollut just 7??
ap
joka tuli XP:n jälkeen. Vistan jälkeen tuli sitten tämä Windows 7.
hieman eri näköiset, windows 7 on uudempi ja "kevyempi"