Lue keskustelun säännöt.
Millä tavalla Suomessa otetaan Si-testi? Nenästä vai kurkusta?
Kommentit (3)
Toivottavasti ei ole kovin kivulias, tai ainakaan kestä kauaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän kunnassa ei oteta kuin sairaalahoitoa vaativista riskiryhmäläisistä testit.
eli nenän kautta nielusta :/. Näin ymmärsin kun käytiin lääkärillä sikainfluenssaepäilyn vuoksi. Ei otettu testiä kuitenkaan.