Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajalla! (ero)

Vierailija
20.11.2009 |

meille tuli pari viikkoa sitten ero, kun mies kertoi että hänellä on toinen nainen ja hän haluaa avioeron. Muutti samantien pois ja jätti minut palasina kahden pienen lapsen kanssa.



Ei siinä vielä mitään, mutta hän vaihtoi äkkiä mielipidettä ja päätti että eihän se toinen nainen sitä eroa aiheuttanut vaan minä, koska olen huono vaimo. On raivonnut minulle siitä asti lähes aina kun lasten asioissa nähdään (usein, lapset niin pieniä, pienmpi vauva).



Mutta ei siinäkään vielä mitään, nyt hän on alkanut kiduttaa minua maalailemalla kuinka rakastunut on ja kuinka ihana tämä uusi nainen on.



MIKÄ sitä vaivaa!! Lyö lyötyä - miksi?!





Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan siltä tunnukaan.


MIKÄ sitä vaivaa!! Lyö lyötyä - miksi?!

Vierailija
2/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä se hyötyy tsota p****sta!? Ja minun keikkumisestani hermoromahduksen partaalla? Jotain sadistista mielihyvää vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä on vain hyvä, että ero tuli, vaikka se tietenkin ikävä tilanne onkin. Ukko vaikuttaa aika omituiselta -keskenkasvuiselta eikä mitenkään suurilla älynlahjoilla varustetulta. Sääli.



Varmaan jättää aikanaan nykyisen ihanaisenkin ja siirtyy taas uuteen kukkaan... Voi voi. Pidä huolta itsestäsi ja lapsista ja anna pöljän pyöriä tuskissaan.

Vierailija
4/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot vaan ja virnuilet kun se selittää niitä omituisuuksiaan, ja tekstailet puhelimellasi koko ajan, kysyttäessä mihin hymyilet ja sanot että sulle ei kuulu enää mun asiat. Sanot että haet lapset myöhässä kun sulla on treffit ja sovitat uusia menokamppeita miehen näkösällä jos hän tulee käymään.

Vierailija
5/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee jo sen verran rääkkäämisen puolelle, että mietin välillä, mitä seuraavaksi, tarttuuko vielä kurkkuun kiinni?

Vierailija
6/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi se yrittää kaikin keinoin vierittää sulle syytä sen omasta paskamaisuudesta. Älä ota sitä vastaan. Sinä et ole tehnyt mitään väärää, mies on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ole ylimielinen ja laita meikkiä itelles ja hymyile niinku sulla menis todella mahtavasti.

Jos kysyy jotain niin sanot jotain vaikka viitaten johonkin toiseen mieheen, että kuinka ihana se on jne.. saapa maistaa omaa lääkettään

Vierailija
8/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sanoa mitä sanoo mut haukottele vaikka..

sen jälkeen ku lopettaa niin kysy oikein oliko vielä muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ulkoiset olosuhteet ovat sua vastaan, sinulla on vahva sielusi.



Turvaverkot ilmestyvät allesi kun tarvitset niitä.



Kaikki kääntyy vielä hyväksi.

Vierailija
10/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellä on tosi huono omatunto (syystäkin!!!) ja siksi käyttäytyy noin. Yrittää syyllistää sua ja saada sulle yhtä pahan olon kuin itselläänkin on. Koska oikeastihan kukaan juuri täysillä rakastunut ihminen ei halua kellekään pahaa, päinvastoin. Silloinhan ihminen oikein loistaa sellaista ylitsepursuavaa rakkautta koko maailmaa kohtaan.



Syyllisyyden lisäksi miehellä menee myös huonosti uuden "rakkautensa" kanssa. Mikä on tietenkin mielestäni aivan mahtava asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin auvoista.

Syyllisyyden lisäksi miehellä menee myös huonosti uuden "rakkautensa" kanssa. Mikä on tietenkin mielestäni aivan mahtava asia!

Vierailija
12/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin auvoista.

Syyllisyyden lisäksi miehellä menee myös huonosti uuden "rakkautensa" kanssa. Mikä on tietenkin mielestäni aivan mahtava asia!

tämä pitää muuten paikkaansa!

Jos miehellä oikeasti menisi tosi hyvin uuden muijan kanssa, olisi mies yhtä päivänpaistetta ja yrittäisi kaikin tavoin säilyttää hyvät välit niin lapsiin kuin sinuunkin.

Ukko saattaa ajatella päänsä sisällä, että tekikin väärän ratkaisun lähtiessään sinun luotasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden asiantuntijan kanssa ja hänen mielestään miehellä on jokin psyykkinen ongelma, ei välttämättä sairaus, mutta jonkinlainen pitempiaikainen häiriötila. Sisällä kaaos, jota ei pysty nyt hallitsemaan.



ap

Vierailija
14/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin, kun jonkin ajan kuluttua tulee ruikuttamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee niin mieleen mun exä 10v takaa. Jätti minut toisen naisen takia, onneksi meillä ei ollut lapsia. Pari kk seukkasi "onnensa huipulla" ko. naisen kanssa kunnes heille oli tullut jotain pikku kränää, silloin juoksi takaisin minun helmoihin. Kun meillä oli pikku riitaa, juoksi sen toisen naisen luo. Tällä tyylillä jatkoi vuoden kunnes järkiinnyin ja sanoin että nyt se todellakin on loppu, enkä katsonut enää häneenpäinkään. Kun aloin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa, yritti tulla väliimme keksimällä ihme tarinoita kuinka minä muka olisi hänen kanssaan pettänyt miestäni. Vaan onneksi mieheni on järki-ihminen ja näki sen paskanjauhannan läpi...



Odota vain, kyllä se sinunkin ukkosi (tai ex-sellainen) vielä tulee sinua itkemään. Silloin muista pitää järkikädessä ettei pääse hyppyyttämään sua.

Vierailija
16/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä morkkis tekosistaan ja koittaa kaikin voimin kieltää tilannetta itseltäänkin.



Koita antaa valua toisesta korvasta ulos jos voit. Totuuksia et nyt ainakaan kuule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän