Hajalla! (ero)
meille tuli pari viikkoa sitten ero, kun mies kertoi että hänellä on toinen nainen ja hän haluaa avioeron. Muutti samantien pois ja jätti minut palasina kahden pienen lapsen kanssa.
Ei siinä vielä mitään, mutta hän vaihtoi äkkiä mielipidettä ja päätti että eihän se toinen nainen sitä eroa aiheuttanut vaan minä, koska olen huono vaimo. On raivonnut minulle siitä asti lähes aina kun lasten asioissa nähdään (usein, lapset niin pieniä, pienmpi vauva).
Mutta ei siinäkään vielä mitään, nyt hän on alkanut kiduttaa minua maalailemalla kuinka rakastunut on ja kuinka ihana tämä uusi nainen on.
MIKÄ sitä vaivaa!! Lyö lyötyä - miksi?!
Kommentit (16)
mutta mitä se hyötyy tsota p****sta!? Ja minun keikkumisestani hermoromahduksen partaalla? Jotain sadistista mielihyvää vai?
Ehkäpä on vain hyvä, että ero tuli, vaikka se tietenkin ikävä tilanne onkin. Ukko vaikuttaa aika omituiselta -keskenkasvuiselta eikä mitenkään suurilla älynlahjoilla varustetulta. Sääli.
Varmaan jättää aikanaan nykyisen ihanaisenkin ja siirtyy taas uuteen kukkaan... Voi voi. Pidä huolta itsestäsi ja lapsista ja anna pöljän pyöriä tuskissaan.
Katsot vaan ja virnuilet kun se selittää niitä omituisuuksiaan, ja tekstailet puhelimellasi koko ajan, kysyttäessä mihin hymyilet ja sanot että sulle ei kuulu enää mun asiat. Sanot että haet lapset myöhässä kun sulla on treffit ja sovitat uusia menokamppeita miehen näkösällä jos hän tulee käymään.
menee jo sen verran rääkkäämisen puolelle, että mietin välillä, mitä seuraavaksi, tarttuuko vielä kurkkuun kiinni?
Siksi se yrittää kaikin keinoin vierittää sulle syytä sen omasta paskamaisuudesta. Älä ota sitä vastaan. Sinä et ole tehnyt mitään väärää, mies on.
niin ole ylimielinen ja laita meikkiä itelles ja hymyile niinku sulla menis todella mahtavasti.
Jos kysyy jotain niin sanot jotain vaikka viitaten johonkin toiseen mieheen, että kuinka ihana se on jne.. saapa maistaa omaa lääkettään
anna sanoa mitä sanoo mut haukottele vaikka..
sen jälkeen ku lopettaa niin kysy oikein oliko vielä muuta
Vaikka ulkoiset olosuhteet ovat sua vastaan, sinulla on vahva sielusi.
Turvaverkot ilmestyvät allesi kun tarvitset niitä.
Kaikki kääntyy vielä hyväksi.
että miehellä on tosi huono omatunto (syystäkin!!!) ja siksi käyttäytyy noin. Yrittää syyllistää sua ja saada sulle yhtä pahan olon kuin itselläänkin on. Koska oikeastihan kukaan juuri täysillä rakastunut ihminen ei halua kellekään pahaa, päinvastoin. Silloinhan ihminen oikein loistaa sellaista ylitsepursuavaa rakkautta koko maailmaa kohtaan.
Syyllisyyden lisäksi miehellä menee myös huonosti uuden "rakkautensa" kanssa. Mikä on tietenkin mielestäni aivan mahtava asia!
niin auvoista.
Syyllisyyden lisäksi miehellä menee myös huonosti uuden "rakkautensa" kanssa. Mikä on tietenkin mielestäni aivan mahtava asia!
niin auvoista.
tämä pitää muuten paikkaansa!
Jos miehellä oikeasti menisi tosi hyvin uuden muijan kanssa, olisi mies yhtä päivänpaistetta ja yrittäisi kaikin tavoin säilyttää hyvät välit niin lapsiin kuin sinuunkin.
Ukko saattaa ajatella päänsä sisällä, että tekikin väärän ratkaisun lähtiessään sinun luotasi.
yhden asiantuntijan kanssa ja hänen mielestään miehellä on jokin psyykkinen ongelma, ei välttämättä sairaus, mutta jonkinlainen pitempiaikainen häiriötila. Sisällä kaaos, jota ei pysty nyt hallitsemaan.
ap
takaisin, kun jonkin ajan kuluttua tulee ruikuttamaan?
tulee niin mieleen mun exä 10v takaa. Jätti minut toisen naisen takia, onneksi meillä ei ollut lapsia. Pari kk seukkasi "onnensa huipulla" ko. naisen kanssa kunnes heille oli tullut jotain pikku kränää, silloin juoksi takaisin minun helmoihin. Kun meillä oli pikku riitaa, juoksi sen toisen naisen luo. Tällä tyylillä jatkoi vuoden kunnes järkiinnyin ja sanoin että nyt se todellakin on loppu, enkä katsonut enää häneenpäinkään. Kun aloin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa, yritti tulla väliimme keksimällä ihme tarinoita kuinka minä muka olisi hänen kanssaan pettänyt miestäni. Vaan onneksi mieheni on järki-ihminen ja näki sen paskanjauhannan läpi...
Odota vain, kyllä se sinunkin ukkosi (tai ex-sellainen) vielä tulee sinua itkemään. Silloin muista pitää järkikädessä ettei pääse hyppyyttämään sua.
Miehellä morkkis tekosistaan ja koittaa kaikin voimin kieltää tilannetta itseltäänkin.
Koita antaa valua toisesta korvasta ulos jos voit. Totuuksia et nyt ainakaan kuule.
ei varmaan siltä tunnukaan.