Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset!

Vierailija
27.09.2009 |

Nukutteko tukka auki, palmikolla vai miten? Onko kellään muulla tällaista hassua päähänpinttymää: mulla on aina yöllä oltava hiuslenkki ranteessa, ihan vaan jos sitä sattuu tarvitsemaan, nukun siis hiukset auki. Saatan yöllä herätä ja hakea lenkin jos olen illalla unohtanut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nykyään hiukset auki. ja ne pitää asetella niskasta ylöspäin (vedän ne siis tyynyn "yli") ennen nukahtamista. jos ne on niskassa, niin ei tuu uni.

Vierailija
2/15 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne alkoi yöllä kylkeä kääntäessä kiertymään kaulan ympärille tai latvat oli vielä tyynyllä, vaikka pää oli jo kääntynyt, eli ne oli sitten nenässä.



Hiuksista alkoi olla niin paljon työtä ja vaivaa yöllä, ja minä kuitenkin tykkään enemmän nukkumisesta, joten aloin pitämään palmikoilla yörauhan saamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki menee ihan sotkuun ja nihkeilee.

Vierailija
4/15 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuisin tukka ponnarilla tms

Vierailija
5/15 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole koskaan vielä onnistunut kuristumaan niihin yöllä ;)... huiskaisen ne aika kääntyessäni automaattisesti miehen silmille... mies valittaa siitä :))

Vierailija
6/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... yötä päivää. Siis maailman tylsin kampaus, mitä naisella voi olla, mutta ah niin helppo ja aina siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko letillä tai nutturalla päivin öin, muuten menee kamalaan takkuun.

Vierailija
8/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jatkossakin erittäin tyytyväinen puolipitkiin hiuksiini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nukkuessa aina hiukset auki. Ei mene takkuun, enkä ole koskaan onnistunut takertumaan niihin (ulottuu puoleen selkään). Huiskaisen ne tyynyn yläreunan yli nukkumaan mennessä, mutta ei ne siellä aamulla enää ole.

Vierailija
10/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntämään kylkeä,tai vaihtamaan asentoa,kun ne jää jumiin selän alle,kiertyen kaulan ympäri..... ja niska aivan hiestä märkänä!!



nyt olen suunnitellut alkavani pitää niitä löysällä letillä,mutta jäähän se lettikin jumiin.....



taidan mennä leikkauttamaan puoli metriä lyhyemmäksi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tukka tuonne ihan alaselkään saakka, ja musta tuntuu hassulle nukkua tukka auki. Aina siis kiinni, ja niskanutturalla/lenkillä.

Vierailija
12/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on aina hiuslenkki ranteessa tai oikeestaan laitan sen tyynyn alle tai yöpöydälle jos tarvis tulee. mihin sitä yöllä tarvii :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä siltä varalta,että aletaan harrastamaan seksiä....kun otan mieheltä suihin,hiukseni ovat muuten tiellä:)

Vierailija
14/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain, että ponnari yöllä saa päänahan tuottamaan enemmän talia ja hiukset rasvoittuu nopeammin. Tiedä häntä, itse en osaisi rentoutua ponnarin kanssa, pidän muutenkin hiuksia paljon auki. Ja kyllähän ne petikumppanin suussa tuppaa olemaan aika usein :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan lähes vyötärölle ulottuvan tukan yöksi letille ja vielä nukahtaessa tyynyn alle piiloon. Muuten miehen suussa, eikä oikein siitä tykkää.