Lue keskustelun säännöt.
Miksi Semperin keräilykampanjan tuotteet on nyt niin tylsiä??
31.07.2009 |
Pöh, nyt kun mulla olisi vihdoinkin kivasti kasassa tölkkien lappuja, niin palkinnot on tosi tylsiä :-(
Ennen oli tosi kivoja palkintoja, kuten Muumiaterimet, Sack'n'Seat matkasyöttötuoli, lehden vuosikerta, kylpypyyhe ja taisi siellä olla lakanatkin. Mutta nyt on vaan se mini reppu, joku Ainun ihme kippo, ja jotain muuta krääsää millä en tee mitään. Ihan tyhmää! *valivali* ;-)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla