Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä olin nyt siellä työhaastattelussa viime torstaina.... JA nyt
10.02.2008 |
jännitän sainko paikan!! Apua tää on tuskallista kun toivoo sydämessään, miettii ja kelaa haastattelun kulkua menikö se hyvin. Mistä tiedän pääsenkö sinne? Miten jaksan odottaa ilmoitusta? Lupasivat tällä tulevalla viikolla ilmoitella... ARGH!!
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haettiinkohan samaa paikkaa? No tuskin sentään...
Saa nähdä miten käy. En tosin tiedä haluanko kys. työtä, sillä kyseessä vain määräaikainen pesti ja olen nyt vakityössä.
Alue: Aihe vapaa
Hedelmöittyneitä tuli vaan pari..
Onnea ja jaksamista!! :)