Vastasin viiveellä ja tylysti
Eksän viestiin. Triggeröidyin mm. viestin lyhyydestä, ajasta, joka tässä välissä on ollut ja siitä, että hän pitää minua estettynä whatsapissa. Leimahti sellainen vihan tunne, vaikka olin myös tietyllä tapaa iloinen, koska viesti eksältä tarkoittaa aina jotain ja blaa blaa. Pyysin/käskin häntä jättämään minut rauhaan, mutten oikeasti tarkoittanut sitä ihan kirjaimellisesti. Pelkäsin vain, että eksä alkaisi ehkä mahdollisesti kertomaan jotain kysymättä ja avaisi vanhoja haavoja. Siksi yritin torpata kaiken heti alkuunsa. En ole kuullut hänestä vastaukseni jälkeen. Olen erittäin ylpeä ihminen ja uskallan kyllä olla yhteydessä, mutten kestä ajatusta, että eksä luulisi voittaneensa minut tai luulisi/tajuaisi että ajattelen häntä tmv. Se olisi kauhistus. En todellakaan halua hänen tietävän mitä tunnen tai ajattelen tai mitään. En temppunsa jälkeen. Mielestäni hän ei ansaitse tietää.
Haluaisin kuitenkin tietää MIKSI hän päätti ottaa yhteyttä, MIKSI teki sen niin lyhyesti, MIKSI pitää minua estettynä whatsapissa jne. Tuhat kysymystä pyörii päässäni enkä saa rauhaa. Pitäisikö minun kysyä? Ylpeyteni ei haluaisi millään antaa periksi.
Kommentit (60)
Jotenkin suutuin siitä, että sellaisten temppujen jälkeen eksällä on pokkaa lähestyä minua niin lyhyellä viestillä, joka jättää miljoona avointa kysymystä ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
No minä pidän estettynä sellaisia ihmisiä, joilla on tapana tulla linjoja pitkin lähinnä pilaamaan tunnelmaa.
Mene eteenpäin elämässäsi äläkä vastaa hänelle, jos on noin vaikeaa. Laita itsekin blokkiin. Miksi ylipäätään roikut jossain vanhassa panossa.
Missä kohdassa sanoin sanan pano? 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä pidän estettynä sellaisia ihmisiä, joilla on tapana tulla linjoja pitkin lähinnä pilaamaan tunnelmaa.
Mene eteenpäin elämässäsi äläkä vastaa hänelle, jos on noin vaikeaa. Laita itsekin blokkiin. Miksi ylipäätään roikut jossain vanhassa panossa.
Missä kohdassa sanoin sanan pano? 🙄🙄
Semmone exä sitte
Jokainen vastaus on viesti. Jos et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, et ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta näköjään haluat. Miksi? Muuten panisit hänen numeronsakin estoon. Kaltaisesi roikkujat ovat raivostuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin suutuin siitä, että sellaisten temppujen jälkeen eksällä on pokkaa lähestyä minua niin lyhyellä viestillä, joka jättää miljoona avointa kysymystä ilmaan.
No se oli varmaan hänen tarkoituksensakin. Pitää sua köyden päässä, hämmentyneenä, irti omasta voimastasi. Jotta olisit valmis retkahtamaan takaisin, kun hän haluaa. Normaalisti exään ei olla yhteydessä eron jälkeen, tuollainen on puhdasta manipulointia ja vallankäyttöä!
Jos eksäs olisi sulle yhdentekevä niin ei sua vaivaisi koko asia joten olet jumissa eksääksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaus on viesti. Jos et halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, et ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta näköjään haluat. Miksi? Muuten panisit hänen numeronsakin estoon. Kaltaisesi roikkujat ovat raivostuttavia.
Siis mitä helvettiä et ymmärrä sanoista "vastasin eksän viestiin" ?!
Vierailija kirjoitti:
Jos eksäs olisi sulle yhdentekevä niin ei sua vaivaisi koko asia joten olet jumissa eksääksi.
Sanoinko hänen olevan yhdentekevä? 🙄
Vierailija kirjoitti:
p.o.
viipeellä
Ok.
Pitäisikö sun kysyä siltä eksältäsi että mitä hän lyhyellä viestillä tarkoitti? Lyhyestä virsi kaunis. Vaihtoehdot ovat että vastasi vain välttämättömän eli lyhyesti tai ei ole muutenkaan runoilevaa tyyppiä.
Antaa periksi mille?
En oikein ymmärrä.
Et halua olla yhteydessä oman henkisen hyvinvointisi vuoksi. Se on hyvä ja erittäin tärkeä asia. Sen voit hyvin ilmaista. Onhan teillä olleu läheinen suhde.
Ei sinun tarvitse sitä salata tai paeta, että se satuttaa edelleen, kun toinen ottaakin yhteyttä.
Miksi te olette edelleen yhteyksissä, kun kerran olette eronneet?
Laita viesti ja kerro, että teillä oli hyvät ajat ja ne olivat sinulle tärkeät. Ero satutti sinua. Oman henkisen hyvinvointisi vuoksi sinun on irrottauduttava. Voit kertoa, että joka kerta se yhteydenotto repii haavoja auki.
Siksi haluat irti.
Suosittelen, että käyt jossain eroryhmässä. Etsi sellainen. Ymmärrät sitten paremmin itseäsi, kun kuulet muiden saman kokeneiden tunteita ja tekemisiä.
Joskus on oltava seinä. Et tehnyt mitään väärää, kun laitoit rajat. Se vaan on itselläsi se tunne, että olet syyllinen johonkin. Et ole.
Teitä oli kaksi siinä suhteessa ja te kumpikin erositte.
Jokaisella menee oma aikansa ja ne tunteet on vaan käytävä läpi.
Hae tukea ryhmästä tai yksilöterapiasta.
🌸
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun kysyä siltä eksältäsi että mitä hän lyhyellä viestillä tarkoitti? Lyhyestä virsi kaunis. Vaihtoehdot ovat että vastasi vain välttämättömän eli lyhyesti tai ei ole muutenkaan runoilevaa tyyppiä.
Lue aloitus ennen kuin vastaat jotain aivan aiheeseen liittymätöntä. 🙄
Oli kyllä niin sekavaa settiä, että tästä ei ymmärrä edes sitä, haluaako AP olla tekemisissä exän kanssa vai ei.
"Pyysin/käskin häntä jättämään minut rauhaan, mutten oikeasti tarkoittanut sitä ihan kirjaimellisesti."
Tässä hyvin näkyy naisten puheet ja toiveet. 😁
Minäkin blokkaisin sut kokonaan. En todellakaan huomioisi kuin sun sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus ennen kuin vastaat jotain aivan aiheeseen liittymätöntä. 🙄
Jos triggeröityy viestin lyhyydestä, niin onhan se osa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko hänen olevan yhdentekevä? 🙄
Hmmm.
No, sellaista kuulostat haluavasi esittää.
Ole vaikka rehellinen ja näytä tuo kirjoituksesi.
Vai näetkö sen pelaamisen, mutta et halua myöntää?
Te kumpikin pelaatte jotakin pelejä tuossa suhteessa. Kumpikin roikkuu.
Miksi kukaan ei tajua mitään?
E k s ä
Lähetti
Viestin.
Minä
Vastasin
Viiveellä
Ja
Tylysti.
En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan siitä, että haluan unohtaa, mennä eteenpäin tai mitään!!!
Haluan tietää onko eksällä mitään käsitystä käytöksensä vaikutuksista. Onko hän muuttunut. Miksi hän teki mitä teki. Miksi hän puhuu minusta katkerasti selkäni takana. Miksi hän odotti näin kauan yhteydenottoa. Miksi hän teki tämän kaiken. Tuhat ja miljoona miksi-kysymystä, joihin haluaisin vastauksen. En ole sanonut päässeeni yli, en ole sanonut haluavani mennä eteenpäin tai mitään.