Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko toiselle lapselle antaa etunimeksi nimen, joka on jo esikoisen toisena nimenä?
17.02.2008 |
Ilmeisesti lain mukaan voi, mutta onko silti vähän " hullua" ? En ole törmännyt vastaavaan.
Kommentit (3)
esim. Maija Liisa ja Liisa Maija
Miksette anna lapselle ihan ikiomaa nimeä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedän perheen, jossa vanhempi tyttö on vaikka nyt Aino Maria Elisa ja nuorempi Elisa Katriina.
Musta sekin on hassua, että kaikille lapsille voi antaa saman toisen nimen. Esimerkiksi Pekka Juhani, Otto Juhani ja Ville Juhani.
Alue: Aihe vapaa
esikoisen toista nimeä.
Kysy väestörekisteristä tai papilta niin saat varman vastauksen.