Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tietokone pitäisi hankkia, kannettava vai ihan perinteinen? Kannettavista

Vierailija
03.01.2008 |

ei kokemuksia, kertokaa te? Onko jotain huonoa verrattain normikoneisiin? Kiitos paljon :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kannettavista mitään huonoa sanoa, vievät vähemmän tilaakin. Ihan hyvin toimineet mulla normaalissa käytössä (internet, tekstinkäsittely, taulukkolaskenta) vuosikausia. Ostat vaan sellasen jossa tarpeeksi muistia, ainakin 2 GB ja kovalevy sais lähennellä 200 GB.

Vierailija
2/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettava mukavampi, voi käyttää missä vaan, ei vaadi pöytää ja saa vaikka kaappiin tarvittaessa. Ja

yhtälailla voi käyttää kun pöytämalliakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perusteltu vain, jos pelaat aina uusimpia tietokonepelejä, jotka vaativat yhä tehokkaampia koneita. Muuten kannettava on paras ratkaisu.

Vierailija
4/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun on langaton yhteys; itse nettailen just sängyssä :)

Vierailija
5/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannettavaa jos ole mitään syytä miksi pitäis konetta kuljettaa jonnekkin!

Jos vain kotona on paikka konelle niin ehdottomasti pöytäkone!

Kunnon näppis, isompi näyttö perusteena. Helpompi käyttää levykeasemaa ja liitäntöjä kun ei tartte aina pöytää putsata koneen ympäriltä että saa aseman auki ja liittimien paikat esiin

Vierailija
6/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, mun läppärissä on 6 USB-paikkaa, ihan hyvin riittävät. Naisilla on pienet sormet (yleensä) eikä tämä läppärin näppäimistö ole laisinkaan vaikea käyttää. Ei mulla ole hiirtäkään tässä, läppärin touchpad riittää mulle. Kannattaa pitää tasot siistinä, mikä hyöty tietokoneesta pöydällä, joka täynnä roinaa?

Vierailija
7/7 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin paljon pienempi. Ja mitään puutteita ei oo aiemminkaan havaittu, minkä vuoksi pitäis olla pöytäkone. Harvoin meillä tätä liikutellaan. Joskus pari kertaa vuodessa työjutuissa. Eli tää on käytössä miehen työjutuissa (simppeleitä taulukko-ohjelmia) ja mulla nettinä ja tekstinkäsittelyssä. Ja olihan se lomalla kiva, kun lapset sai katsoa asuntovaunussa tältä dvd:tä.

Kannettavan näppistä ei kieltämättä jaksa pitkään käyttää. Siksi meillä on lisänä langaton näppis ja hiiri. Levykeasemia ei paljon käytetä, muistitikku menee sisään pienehköllä raivaamisella. Ja minä inhoan muutenkin, että työpöytä on paperipinojen peitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi