Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tyttömme sai nimekseen Rachel (lausutaan rahel)
Kommentit (5)
Kukaan, ei kukaan oleta, että nimi sanottaisiin Rahel =D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tehdä. En vaan keksi miten?
Et kai kuitenkaan jokaiselle vastaantulijalle kerro, miten haluat lapsesi nimen lausuttavan, jos kysyvät miten rahel kirjoitetaan?
Olisitte laittaneet suoraan Raheliksi.
Turhan vaivan aiheuttamista - ja vielä oman tytön kustannuksella. Ja tiedätkö sitä paitsi mitä tuosta, miten haluat nimen äännettävän, tulee valitettavasti mieleen? Kosto. (Rache on saksaksi kosto.)
t. saksankielinen
ps: itse lausun tuon nimen rahel, saksaksi se lausutaan niin. " rahel esta"
Alue: Aihe vapaa
eikä mitenkään reitsel niin kuin kopiorachelit lausutaan.