6-vuotiaalla särkee välillä päätä niin että oksentaa?
tämä toistuu noin kerran puolessa vuodessa. Onko syytä huoleen?
Kommentit (11)
Voin sanoa, että migreenikipu on ihan helvetillistä.
Voiko olla että oksentaa hermostuksissaan vai todella kovasta kivusta? Kuitenkaan päänsärky ei vedä sänkyyn vaan hän touhuaa suht normaalisti. ap
Kyllä ne lapsetkin voi jännittää jotain..... Tai sit on migreeniä
Mutta mene nyt oikealle lääkärille kumminkin. Ei enää TK:hn
Ja anna riittävästi paresetamolia ja naprokseenia tai ibuprofeenia. Pitää olla isoimmat sallitut annokset, että migreeni talttuu.
Ja käykää silmälääkärillä, huono näkökin voi aiheuttaa kovia päänsärkyjä. Etenkin jos on taittovikaa ja likinäköä.
t. 13
Kannattaisi mennä lastenneurologille, jos se vaan on mahdollista. Migreeniä epäilen minäkin.
Joskus valittelee päänsärkyä muka kun ei halua siivota tms. En tiedä kannattaako vielä lääkäriin ja toki annoin lääkettä mutta ei halunnut ottaa. Ja meni ohi ilmankin oksennuksen jälkeen. ap
pää särkee ja sitten oksentaa. ap