Aasit asiakaspalvelijoina
Kommentit (8)
Eikös ole luonnon laki, että koppiin jää vaatteita. Hankkikoon henkilökuntaa hoitamaan jutun kuntoon. Tai että kun pyytää muutosta ruokatilaukseen, ei sellainen on pompottamista, ihan normaalia vaan.
Jos asenne on ylimielinen ja valmiiksi negatiivinen, valitettavasti niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ai niin sitä tavallinen rivi myyjä voi henkka maukalla vaatia pomolta että lisää työntekijöitä! :)
Se on hassua kun asiakas odottaa että kauppa joka myy kuteita 4,90 hintaan ehtii vielä panostaa täydellisesti palveluun... Voin kertoa, jossain tingitään! ja se on henkilökunnan määrä ja työmäärä siihen suhteutettuna.
Eiköhän se Suomen asiakaspalvelussa ole edelleen johdossa motto " asiakas on AINA oikeassa"
Kertoo paljon mikä on asenne. Myyjät ovat paskasakkaa joille saa kiukutella, vittuilla, valittaa ja työllistää heitä sotkemalla...
Kukaan ei ole sanonut että asiakas olisi aina paska mutta jokainen ihminen voisi asiakkaana pysähtyä hiukan miettimään omaa rooliaan ja miettiä mitä tekee ihmiselle joka on heitä varten kaupassa palvelemassa.
keksivät valittamisen aiheen vaikka kiven kolosta. Koska kyllähän se asiakas on aina oikeassa....*purnaus*
Kyllä on niitä jotka ovat asiakkaille tympeitä ja naama nurinpäin vaikka itse käyttäytyy asiallisesti.
Ei se aina ole kiinni siitä metsään huutamisesta.
Mutta joskus törmää aivan ihaniin asiakaspalvelijoihin, ihmisiin jotka tekee työnsä hyvin ammattitaidolla ja ammattiylpeydellä.
Valitettavasti joskus törmää myyjiin jotka on ihan väärällä alalla. Valitettavasti ne myyjät jonka naama on aina norsunvitulla näkyvät ennemmistönä.