Lue keskustelun säännöt.
Mitäs juhlaa tms. sitten aletaan järkätä? Näin joulun ja uuden vuoden jälkeen?
Kommentit (3)
Seuraavat pari kuukautta on jotenkin tosi pitkiä ja tylsiä, joten nyt on aikaa kutsua kylään ihmisiäesim vanhoija koulu/opiskelukavereita, harraste tai työkavereita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja istutetaan rairuohoa, sitähän voi leikata useamman kerran. Mämmin teen pakkaseen.
Tänään on virallinen päivä ja perjantaina on kaverisynttärit ja lauantaina tulee koko suku :o) Että piisaa järjestelyjä.