Lue keskustelun säännöt.
Juu en kayta alkoholia, mutta Hermesetasta laitan kahviin, jota juon kaksi kuppia paivassa. Se on pakko, kahvi on muuten ihan hirvean pahaa! Aloin sokerilakkoon siksi, jos se
07.02.2008 |
auttaisi ettei tule hiivaa. Kun kuulemma se siihen voisi auttaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla