Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mista johtuu pintaihon kihelmointi ylavatsalla... n. 10 cm:n alueella... ikaankuin liian kireat rintsikat ilman niita rintsikoita. Rv 38 on nyt...

Vierailija
27.05.2007 |

Närästystä ei ole, sen tunnen liiankin hyvin aiemmasta sairaudesta. Iho tuntuu kosketusherkältä ja kipu tuntuu noin puolen sentin syvyydessä. Neuvola ei sano juuta eikä jaata.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes yrittää pitää mitään toppia/rintsikoita, koska triplaavat kivun saman tien... Tukala ja hankala fiilis eikä siihen tunnu auttavan mikään. Vikas neuvolalääkärissäkin otin asian puheeksi, mutta sanoi että varmaan se vauva painaa.

Vierailija
2/3 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole mitään epäilyä raskausmyrkytyksestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku verenkiertojuttu se varmaan on.... Mikä muuten raskausmyrkytyksessä aiheuttaa sen vatsakivun? Esikoisen kanssakin oli tämäntyyppistä kipua ja sekin kyllä jäi mysteeriksi, mutta ei siitä silloin ainakaan mitään pahempaa seurannut. Tosi veemäiseltä se vaan tuntuu kaiken muun krempan ohella. Kiva toisaalta kuulla, että muillakin ollut!





ap