Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imusolmukkeen tuntuminen lapsella

Vierailija
03.07.2007 |

Kuuluuko imusolmukkeiden tuntua kokeillessa? Siis itse sitä ainakin imusolmukkeeksi luulen.



Huomasin siis 5-vuotiaalla tyttärelläni kaulan juuressa, oikean olkapään puolella sellaisen pienen herneen kokoisen, paikallaan " nuljahtelevan" imusolmukkeen (tms.?). Ei näy päälle päin, mutta tuntuu selvästi, kun sormilla etsii.



Sellaisiako niiden kuuluukin olla terveellä lapsella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vuosia, olen käyttänyt lääkärissä ja on kuulemma harmiton. Pitää vain tarkkailla, ettei kasva. Käytä varalta lekurissa, niin saat mielenrauhan.

Vierailija
2/3 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näpelöi koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarattomaksi sitä itsekin arvelen, mutta ainahan se vähän kiusaa, jos jotain " ylimääräistä" lapseltaan löytää. Tai kai noi imusolmukkeet on sinänsä ihan tarpeellisia... ; ) Mutta täytyy seurata tilannetta, ja toivoa ettei tuo tuosta mihinkään lähde suurenemaan.



Kiitos!



ap