Lue keskustelun säännöt.
Huomaakohan musta jo kilometrin päähän, että mulla on vauvakuume?
08.07.2007 |
Yritän olla puhumatta asiasta liikaa, mutta ihan varmaan lipsauttelen vauva-asioita koko ajan joka puolella, joka keskustelussa.
NO mutta kun mieli tekis omaa vauvaa niin kauheesti.. pakko vielä puoli vuotta jaksaa kuitenkin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla