Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenpa ollut laiska äiti kok viikonlopun vai mitä?

Vierailija
15.07.2007 |

Tehnyt vaan jauhelihakastikkeen ja keittänyt tuorepastan, tänään on vaan nakkeja ja lämpimiä voileipiä ja pannari.



Eilen join 4 siideriäkin. 2 videotakin ollaan jo katsottu lasten kanssa, ulkona oltiin vaan tunti kun satoi.



Saa kivittää!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos tykkäät siitä että sua kivitetään..! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi