Lue keskustelun säännöt.
Olenpa ollut laiska äiti kok viikonlopun vai mitä?
15.07.2007 |
Tehnyt vaan jauhelihakastikkeen ja keittänyt tuorepastan, tänään on vaan nakkeja ja lämpimiä voileipiä ja pannari.
Eilen join 4 siideriäkin. 2 videotakin ollaan jo katsottu lasten kanssa, ulkona oltiin vaan tunti kun satoi.
Saa kivittää!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paitsi jos tykkäät siitä että sua kivitetään..! :)