Hyvä markettishampoo ohuille nopeasti rasvoittuville hiuksille?
Kommentit (61)
Erittäin hieno suomalainen Terva shampoo.
Vierailija kirjoitti:
XZ Teepuu-shampoo on oma suosikki
Mä tykkään lakritsista, tuoksu plussaa.
Minä suosittelen Aussien shampoita. Mikä vain käy, en koskaan muista ostaa samaa mutta aina on toiminut. Ovat vähän kalliimpia kuin perustuotteet mutta pieni pullo riittää pitkään. Aussiet ovat rakenteeltaan paksumpia kuin halvemmat.
Define Strength & Volume Shampoo tuo hiuksiin tuuheutta samalla vahvistaen niitä. Se poistaa myös tehokkaasti rasvaisuutta ja muotoilutuotteiden jäämiä hiuksista ja hiuspohjasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä suosittelen Aussien shampoita. Mikä vain käy, en koskaan muista ostaa samaa mutta aina on toiminut. Ovat vähän kalliimpia kuin perustuotteet mutta pieni pullo riittää pitkään. Aussiet ovat rakenteeltaan paksumpia kuin halvemmat.
Minä en suosittele, koska nämä sisältävät methylisothiazolinonea.
Head and should 1litran pullo rustasta on edullinen ja hyvä
Vierailija kirjoitti:
Fairy
Älkää vaan koskaan tehkö mitään näin älytöntä.
Lactoline pesuneste. Hyvä myös kasvojen pesuun. Sisältää maitohappoa ja hyvän matalan ph:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairy
Älkää vaan koskaan tehkö mitään näin älytöntä.
Itse käytän fairyä välillä syväpuhtistavana shampoona, kuten monet kampaajatkin tekevät. Ei sitä käytetä päivittäin tietenkään. Tulee muuten erittäin puhdas ja ilmava tukka ainakin minulla (lyhyet värjäämättömät hiukset)
Define weightless shine -tuotteet. Loistava hinta-laatusuhde!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Lactoline pesuneste. Hyvä myös kasvojen pesuun. Sisältää maitohappoa ja hyvän matalan ph:n.
Tämä on hyvä edullinen tuote. Hajusteeton versio varsinkin
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan missä itselle sopiva hinta ja miellyttävä tuoksu.
XZ
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio, liikunta ja lepo.
Sä et tiedä mitä on rasvoittuva hiusjuuri. 🤣
Sinulle suosittelen rikkihappoa tunnistat sen tuosta merkistä.-winner-
Mikä vaan missä itselle sopiva hinta ja miellyttävä tuoksu.