voinko juoda tänään siideriä? ensi viikolla ovis ja yritettän rakautua
tämä on siis teoreettinen kysymys koska eihän sitä tiedä ovuloinko tai tullaanko raskaaksi...
Kommentit (7)
Joudut sitten olemaan raskausajan kuitenkin kokonaan ilman ja imetysaikanakin ottamaan hyvin kohtuullisesti. Joten jos meinaat juoda, niin oikea aika on nimenomaan nyt!
ja join eilen monta siideriä, juon tänäänkin monta siideriä :D
sitten lopetan kun olen raskaudesta varma.
Häiriintyvät. Ja miksi yrität lasta jos aiot jatkaa ryyppämistä.
Se on todellakin kielletty ja sitä ei suositella.
siis olen epävarma juurikin sen takia kun en juo oikeastaan ollenkaan ja nyt kun olen jättänyt e-pillerit pois on alkanun siiderikin pienissä määrissä maistumaan..
t. ap joka on viimeiset 10vuotta ollut lähestulkoon absolutisti :)
Ap voit ihan rauhassa jouda siihen asti kun teet positiivisen raskaustestin.
kun täällä joka päivä jauhetaan että raskauden alussa ei saa juoda... no antakaa olla lähden jo siideri kauppaan :)