Lue keskustelun säännöt.
Kyllä toi Kari Taalasmaa on niin ihana!!
Kommentit (2)
Juu no tänä vuonna sai neuvolasta tuollaisen Babyseven- tms. nimisen DVD:n jossa oli odotuksesta ja vauva-arjesta asiaa ja " Kari Taalasmaa" esitti isukkia.. heh.. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä inhoon sellasia tyyppejä.