Lue keskustelun säännöt.
Kukaan poistattanut viiksikarvoja pysyvästi kosmetologilla?
Kommentit (3)
Satasen kerta? Melko kallista...
Mulla maksaa 35 ¿ /kerta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kärvistellen meinaan maksoin, mut aattelin et on sen arvoista.
Jos karvat ihan valkoisia niin ei välttämättä onnistu.