Lue keskustelun säännöt.
Mitäs kaikki mömmöjä/lääkkeitä
06.07.2007 |
pitäis hakee apteekista kun olis lapsen kesäflunssa taltutettava?
Kommentit (3)
Flunssaa ei hoideta lääkkeillä, etenkään lapsen flunssaa. Korkeintaan laittaisin Nasolinia parina yönä, jos ei saa hengitettyä, ja Panadolia jos on yli 38,5 C kuumetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kesä odotettu yhteen tutkimukseen pääsyä ja se tyssää sitten siihen jos tämä flunssa pitkittyy ja menee taas keuhkoihin..
ap
Olis vaan ollu ihan kiva et lapsille olis vastaavanlainen lääke kun aikuisille duact.. olisin voinu reseptin hakee, niin olis kuivunut vähän toi nenukki eikä kaikki valuis keuhkoihin ja sit tulehduksia aiheuttamaan..
ap