Lue keskustelun säännöt.
Toivottavasti tänne ei enään tule yhtään sellaista aloitusta kuin
06.07.2007 |
" uimarannalla nähtyä"
Keskittyisivät ihmiset enemmän lapsiensa vahtimiseen, eikä toisten kyttäilyyn.
Mua ihan oikeasti surettaa, nämä niin turhat lasten hukkumistapaukset, se tuskan määrä on aivan käsittämätön sellaisessa perheessä, joka joutuu tälläisen kohtaamaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla