Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinun miehesi kaikkiruokainen?

Vierailija
06.07.2007 |

Luojan kiitos, oma ukkoni syö kaikkea, mitä valmistan ja ostan. Koskaan ei nyrpistele eikä pyörittele haarukkaa lautasella etsien itselleen sopimaatomia ainesosia.



Kävin tässä viikolla kaverini luona ja asia tuli puheeksi. Hänen miehensä ei voi syödä esim. sipulia, valkosipulia, herkkusieniä, katkarapuja, tomaatteja, paprikaa, kypsää porkkanaa, keittojuureksia ja herkkukurkkua!! Ja hän ei todellakaan ole allerginen millekään noista, eivät vaan kelpaa.



Argh, että minä jättäisin tuollaisen nirppaneidin ilman evästä :((

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan järkyttyi viime syksyn BB:n Sorellan suunpesua. Niin kyllä minäkin, käsittämätöntä :O

Vierailija
2/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö muidenkin jätösruuat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea paitsi riisipuurosta ei pidä, mutta söi kyllä senkin. Ilme vaan oli niin vaikea, että enää ei sitä tehdä. Ja suostuu syömään todella kasvis-kala painotteista ruokaa, kun minä en syö lihaa. Lihaa syö lähinnä vaan leikkeleinä ja ravintola-illallisilla.

Vierailija
4/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kamalasti tykkää kalasta eikä kanasta. Niin ja herkkusieniä inhoaa. Nämä tuli ekana mieleen.

Vierailija
5/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei todellakaan nirsoile mikä on minustakin ihanaa, rakastamme hyvää ruokaa (emme ole ylipainoisia, heh). Entinen avopuolisoni on todella nirso, sain syödä ihanat salaatit ja kasvisgratiinit yksinäni mikä oli mielestäni todella tylsää.

Vierailija
6/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki syö kaikkea ja mielellään kokeillaan paljon uusia asioita. me ollaan makumatkalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta tiedän, ettei tykkää oikein kalasta tai kaikesta kalasta ainakaan.

Vierailija
8/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähes täysin kasvissyöjä (kalaa alkoi syödä viime vuonna). Mutta kasvikunnan tuotteista kelpaavat kyllä ihan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin mieheksi sillä tapaa nirppanokka että ei pidä suolakurkusta, parsa- ja kukkakaalista eikä hillosipuleista.

Vierailija
10/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni voi syödä periaatteessa vaan perunaa, riisiä ja keitettyä kalaa/lihaa. Ei mitään pasitettua eikä voimakkaan makuisia vihanneksia, eikä sitrus hedelmiä. Syynä laktoosi-intorelanssi ja herkkä, ärtynyt vatsalaukku eli vatsa jota on vaikea hoitaa.

Kaikki pitää keittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä mies laittaakin ruuat ;)

Vierailija
12/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähes, sienet tökkii.



Mies ei syö: kukka- tai parsakaalia, tomaattia raakana, kurkkua, lanttua, eikä kesäkurpitsaa jos tietää että ruoassa on sitä. Jos laitan salaattiin tomaattia, kurkkua ja sitä salaattia, niin syö vain salaatinlehtiä... Jos paprikaa myös niin noukkii paprikanpalasia lautaselleen salaatin lisäksi. Kyllä rasittaa!!! Aikuinen mies. Ja tuo kurkku on nyt uusi inhokki: päätti tässä muutama viikko sitten että kurkut maistuu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on taas herkkua saada savustettua kalaa tai uunilohta. Mies menköön niinä päivinä muualle syömään tai syököön mitä kaapista löytyy.



Muuten syö kyllä kaikkea ja PALJON.

Vierailija
14/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on ruokia joita ei syö kuin niitä joita syö =( Esikoisemme on samaa kastia. Kuopus onneksi syö mitä vaan kuten minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tule mieleen ruokaa mitä ei söisi.... puolukkahillo! joo, sitä ei mielellään syö. Muuten varmaan syö kaikkea. Itse taas olen tosi yksipuolisella ruokavaliolla jo allergioitteni takia.

Vierailija
16/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saakin itse tehdä omat ruokansa.

Vierailija
17/17 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulihan niitä mieleen... noita keitettyjä kaaleja (parsa ja kukkakaalia) ei mielellään syö.



Mutta kala, kana, liha ja katkaravut on suurta herkkua mettä/kalamiehelle. Nytkin pitäis mennä ettimään savustuslaatikko jostain että saadaan lahna (1,5kg) savustettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä