Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onpa ruma hääpuku satuhäissä
Kommentit (8)
ilman muuta ottaisin samassa tilanteessa tuon tyylisen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että " onpa tolla tädillä ruma puku" :DDD Tarkka tyttö :)
Aina katsellaan satuhäät yhdessä ja ennen on aina kehunut pukuja...
mutta morsian on äärettömän kaunis!
morsiamella on niin huono ryhti, etten olisi valinnut avoselkäistä
muuten ihan ok kolttu
ostin pukuni tuolta morsiusgalleriasta ja mulla oli tuo SAMA myyjä:)!
minusta ihan nätti puku raskaana olevalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ostopäätökseen vaikutti mm. kiva palvelu sen puvun kauneuden lisäksi. On ehdottomasti Tampereen paras morsiuspukuliike!
Ei ainakin mulle opetettu.Italiasta syntynyt.Terveisia.
Alue: Aihe vapaa
tuskin muuten olisi sitä hankkinut.
Meillä on jo lapsille opetettu että ei saa sanoa kenenkään tavaroista/vaatteista että ovat rumia, koska ovat toiselle varmasti tärkeitä/mieleisiä. Ja koulussa opetettiin että mistään ruuasta ei saa sanoa että on pahaa koska voi olla jonkun toisen lempiruokaa.
Hyviä oppeja, ei tekisi sinullekaan pahaa.