Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpa ruma hääpuku satuhäissä

Vierailija
28.06.2007 |

Aivan karsee

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin muuten olisi sitä hankkinut.

Meillä on jo lapsille opetettu että ei saa sanoa kenenkään tavaroista/vaatteista että ovat rumia, koska ovat toiselle varmasti tärkeitä/mieleisiä. Ja koulussa opetettiin että mistään ruuasta ei saa sanoa että on pahaa koska voi olla jonkun toisen lempiruokaa.

Hyviä oppeja, ei tekisi sinullekaan pahaa.

Vierailija
2/8 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta ottaisin samassa tilanteessa tuon tyylisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " onpa tolla tädillä ruma puku" :DDD Tarkka tyttö :)



Aina katsellaan satuhäät yhdessä ja ennen on aina kehunut pukuja...

Vierailija
4/8 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta morsian on äärettömän kaunis!

Vierailija
5/8 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiamella on niin huono ryhti, etten olisi valinnut avoselkäistä



muuten ihan ok kolttu

Vierailija
6/8 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin pukuni tuolta morsiusgalleriasta ja mulla oli tuo SAMA myyjä:)!



minusta ihan nätti puku raskaana olevalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostopäätökseen vaikutti mm. kiva palvelu sen puvun kauneuden lisäksi. On ehdottomasti Tampereen paras morsiuspukuliike!

Vierailija
8/8 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakin mulle opetettu.Italiasta syntynyt.Terveisia.