Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua pännii!!! Argghh!!!
22.05.2007 |
Ärsyttää noi muurahaiset, kun ne on niin päättämättömiä.
Nytkin oon seurannut yhtä, mutta se ei osaa päättää minne se menee.
Haahuilee ihan tyhmän näköisenä ympäriinsä. Ja kiipeää seinää pitkin vaikka sata kertaa putoaa. Päättäis jo minne se on menossa. Arghh!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mietipä millaisia kekoja rakentavat. Eli kyllä niitten touhuissa joku järki on, me tyhmät ihmiset ei vaan ymmärretä...