Lue keskustelun säännöt.
ARGH miksei tää lapsi nukahda????
Kommentit (2)
nyt kahtena yönä oon nukkunut yhteensä 8 tuntia katkonaista unta...ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään nyt kahtena yönä oon nukkunut yhteensä 8 tuntia katkonaista unta...ap
mulla 3v poika meni sänkyyn toissa yönä klo 22 ja itse tein hommia olohuoneessa... vielä klo 1.00 poika jutteli omiaan sängyssä.. että meinas mennä hermot.. mut onnex sit vihdoin sammu joskus klo 1.10