Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
BB äänestys! miksi yrittäessäni äänestää kone änkyttää käyttöoikeuteni
21.11.2006 |
riittämättömyydestä! millä ja miten pysytn tilanteen korjaamaan?
Kommentit (3)
kaikki voi rämpyttää sitä nappia vaikka tuhat kertaa MUTTA vain se ensimmäinen ääni rekisteröityy. niin lukee myös siellä sivuilla. Että dorkaksi jäit jälleen kerran sinä itse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mun äänestämästä tyypistä ja nämä kiitokset äänestämisestä. sen jälkeen kun koitti äänestää, ei kuvaa enää näkynyt, mut noi vanhat kiitokset kyllä. sivuillakin sanotaan että vain yksi ääni rekisteröidään yhdeltä käyttäjältä!
Alue: Aihe vapaa
saat " äänestää" ihan omaksi ilokses vaikka tuhat kertaa