Lue keskustelun säännöt.
forever young VAI wind of change????
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanaa, kultaiset nuoruusvuodet!! :DD
mieleen muistoja nuoruudesta, kultaista kasariaikaa yläasteella. Mutta jos pakko valita, niin forever young. Kukapa sitä oikeastaan haluaisi kovin vanheta, ainakaan tästä kolmekympistä enää...
Skorppareiden biisiksi ja siis muutenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eka hidas jonka oon koskaan tanssinut! Niitä muistoja... ;o)
forever young....ehkäpä kuitenkin