Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäisköhän etelässä vauvan kanssa ilman rattaita jos ottaa Ergon mukaan?

Vierailija
03.12.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumakin tulee sekä äidille että lapselle, jos lapsi on koko ajan Ergossa.

Eri asia tietty, jos kyseessä on joku 3-vuotias joka kävelee jo suurimmaksi osaksi...mutta vauvalle/taaperolle ottaisin ne rattaatkin mukaan.

Vierailija
2/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkupelinä liinaa, ergoa, vaunuja, syliä tai mitä tahansa! Ergossakin voi siis kantaa, kun vauvalla on iso lierihattu ja vaaleat, väljät puuvillaiset ja pitkähihaiset ja -lahkeiset vaatteet. Samoissa varusteissa hänen tulee olla vaunuissakin!

Mielellään myös aurinkolasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika tukala se Ergo kovin kuumassa. Itse jouduin laittamaan pienemmän Ergoon yhdellä hellematkalla (jonotimme lentokentällä) ja kyllä oli kuulkaa hikinen sekä äiti että lapsi. Ergossa ei myöskään voi nukkua päikkäreitä kuten rattaissa.

Vierailija
4/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lämmin kyllä tulee.



Ollaan itse suunnittelemassa etelään lähtöä ja ergo otetaan mukaan, lähinnä helpottamaan kulkemista lentokentällä ja ehkä iltaisin liikkumiseen. Kuitenkin ehdottomana lisänä tulevat rattaat joissa lapselle saa varjoisan suojan (toki on siis ne vaattteet, mutta niiden lisäksi).

Vierailija
5/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu nyt reilun vuoden ikäisen kanssa kahteen otteeseen etelässä yhteensä melkein 4 viikkoa ja molemmilla kerroilla (jopa Venetsiassa) käyettiin lähestulkoon pelkästään rattaita. Mukana oli toisella reissulla kantorepun lisäksi myös liinamainen beby-bag, mutta rattailla oli niin paljon helpompaa. Jopa hiekkarannalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän